Пошук постачальників для закупівлі комп’ютерної та офісної техніки
ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” оголошує конкурсні торги (тендер) для проведення закупівлі комп’ютерної та офісної техніки
Замовник послуг: ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” в рамках проєкту «Створення рецепції евакуації з багатофункціональними сервісами» в рамках виконання умов Угоди № 004-OCHA-23 від 01.02.2023 року про надання гранту за фінансової підтримки БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД».
1. Умови постачання та здійснення оплати:
1.1. Оплата товару, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про закупівлю.
1.2. Вартість товару підтверджується ціновою пропозицією з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).
1.3. Підтвердженням фактичної закупівлі є оформлена видаткова накладна. Оплата купівлі здійснюється за безготівковим розрахунком після її наданні та прийнятті у повному обсязі та підписанні видаткової накладної.
2. Кількість потенційних постачальників товару в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицію одного постачальника товару.
3. Кваліфікаційні вимоги, технічне завдання та критерії оцінки знаходяться в розгорнутому оголошенні.
4. Перелік документів, які необхідно подати:
4.1. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток №1 до оголошення.
4.2. Усі документи, які вимагаються Додатком № 1 до оголошення.
????5. Особливі умови:
5.1. Документи подаються у запечатаному конверті на адресу: 33028, м. Рівне,
вул. Словацького, 3а (кур'єрською поштою або власноруч).
5.2. Термін надання послуг: відповідно до оголошення
5. 3.Термін подання документів: 12 червня 2023 року, реєстрація документів завершується о 12:00 год. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
5.4. Розкриття пропозицій відбудеться о 15:00 год. 12 червня 2023 року за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а
За додатковою інформацією звертатися в ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” на пошту rv.integration.center@gmail.com
Оголошення опубліковано 29.05.2023