ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” ШУКАЄ НАДАВАЧА ПОСЛУГ “КОНСУЛЬТАНТА МОБІЛЬНОЇ БРИГАДИ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  ВПО”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” ШУКАЄ НАДАВАЧА ПОСЛУГ “КОНСУЛЬТАНТА МОБІЛЬНОЇ БРИГАДИ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ  ВПО”

Замовник послуг: ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” в рамках проєкту “Багатогалузева та адресна секторальна гуманітарна допомога для вразливих категорій ВПО, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні та проживають у колективних центрах Рівненської області” в рамках виконання умов Угоди                                     № CBPF-UKR-24-S-NGO-27442 за фінансової підтримки Управління ООН з координації гуманітарних справ (ОСНА).

1. Умови надання послуг та здійснення оплати: 

1.1. Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про надання послуг. 

1.2. Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із кількості консультаційних виїздів та кількості охоплених ВПО консультаціями. 

1.3. Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а самостійно на власний розсуд надає замовлені послуги. 

1.4. За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні). 

1.5. Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги.

1.6. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після надання та прийняття у повному обсязі послуг та підписання Акту про надання послуг. 

2. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицію одного надавача послуг. 

3. Кваліфікаційні вимоги, технічне завдання та критерії оцінки знаходяться в розгорнутому Оголошення 2. 

4. Перелік документів, які необхідно подати: 

4.1. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1 до оголошення  

4.2. Заповнена, підписана та відсканована інформація щодо ставок оплати за два роки за встановленою формою (Додаток 2 до оголошення) та Деталізація розрахунку вартості консультаційного виїзду (Додаток 3 до оголошення). 

4.3. Усі документи, які вимагаються Додатком 1 до оголошення (зокрема резюме та дипломи/сертифікати, реєстраційні документи ФО або ФОП).

4.4. Лист про відповідність.

5. Особливі умови: 

5.1. Документи подаються в паперовому вигляді у запечатаному конверті на адресу 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а (кур’єрською поштою або власноруч).

5.2. Термін надання послуг: травень 2024 року - березень 2025 року.

5.3. Термін подання документів: до 10 травня 2024 року, реєстрація документів завершується о 15:00 год. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Розкриття пропозицій відбудеться о 15:00 год. 13 травня 2024 року за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а.

Пропозиції в електронній формі не приймаються!

За додатковою інформацією звертатися в ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” до відповідальної особи по закупівлям Катерини Трофіменко за телефоном +380686800806 або на пошту rv.integration.center@gmail.com