Як брендинг змінює та розвиває території
Розпочали разом з експертом з брендування територій Igor Chava працювати над концепцією промоції нашого міста Рівне через культуру та туризм, у межах реалізації проєкту Стратегія розвитку культури Рівного та програми #ЕU4Culture.
Ігор Чава - експерт з брендування територій, керівником відділу координації розвитку туристичної інфраструктури у регіонах у Державне агенство розвитку туризму в Україні (ДАРТ), аналітиком у Агенція Туристичних Ініціатив. Ігор Чава має величезний досвід з розробки, втілення та промоції брендингу міста Дрогобич, створення дієвих туристичних продуктів. Є консультантом Черкаської обласної ради у процесі брендування території. Раніше працював директором Комунального підприємства Туристичний центр міста Дрогобич.
Зустріч відбувається у межах реалізації проєкту Стратегія розвитку культури Рівного, а саме розробки концепції промоції та маркетингової стратегії міста Рівне. Цікаво буде тим, хто працює у напрямку культури та туризму.
Ми самі, рівняни, маємо/ творимо багато чого цікаво та унікального, але не знаємо цього / мало цінуємо/ не популяризуємо. Спільно з стейкхолдерами культури Рівного будемо змінювати це.