Презентували дослідження та напрацювання Плану для ключових комунікаційних проєктів промоції Рівного через культуру та туризм
Розвиток культури та туризму у місті починається, перш за все, з любові до свого міста
- Якщо таксист, музейний гід, офіціант і звичайний перехожий не знають, не люблять своє місто, то чому його повинен полюбити турист?
Вчора презентували дослідження та напрацювання Плану для ключових комунікаційних проєктів промоції Рівного через культуру та туризм, який розроблявся у межах проєкту Стратегія розвитку культури Рівного. Вдячні Igor Chava та Oleksiy Malytskyy, які поділилися досвідом, щодо розвитку туризму та брендингу територій на прикладі Дрогобича, робочій групі стейкхолдерів, та всім, хто долучився ідеями, критикою, пропозиціями.
Насправді у нас є що показати та чим пишатися, Рівне варте уваги та має свої унікальності, на які готові їхати гості з інших міст. Та найважливіше – ми маємо Людей активних, творчих, ініціативних.
Рекомендовано наступні кроки втілення ключових комунікаційних проєктів промоції Рівного через культуру та туризм:
1) Донесення цінностей міста його мешканцям - щоб якомога більша кількість людей знала відповіді на питання: Що цікавого можна побачити в місті? Розкажи історію міста? Чому варто відвідати Рівне?
2) Створення культурного продукту та фокус на туристичних магнітах, що маємо - створення конкретних причин відвідати місто та цікаво провести час.
3) Робота з наявними візитерами - затримати туристичний трафік, який транзитом проходить через місто, створити більше контенту про місто, поради, корисні локації, планування поїздки, покращити сервіс у сфері гостинності у місті.
4) PR та Промоція - запросити максимально широку кількість громадян Країни відвідати наше місто, використавши для цього всі наявні інструменти та канали комунікації та взаємодії.
По кожному з них маємо ідеї та напрямки роботи, які будуть викладені у вільному доступі. Будь-хто з рівнян зможуть взяти один з проєктів та почати втілювати у своїй організації / закладі / колективі / на своїй сторінці / родині.
Найважливішим є те, що комплексно найбільш ефективно все це може бути реалізоване лише за включеності мешканців міста. Все, що реалізується ззовні, не буде цінуватись.
Любімо Рівне, придивляймося до свого міста та починаймо робити зміни навколо нас!
#ПрямуємоРазом #MovingForwardTogether
#майструймо_місто_разом #РівнеКультурне
Створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. За зміст несе відповідальність лише Управління Культури і туризму ВК Рівненської міської ради та ГО Агенція сталого розвитку міста, і він не відображає позиції Європейського Союзу.