План ключових комунікаційних проєктів промоції міста Рівне через культуру та туризм
Стратегія промоції міста Рівне / План ключових комунікаційних проєктів промоції міста Рівне через культуру та туризм
Напрацьована покрокова інструкція ідей, яку розробляли у межах проєкту Стратегія розвитку культури Рівного #EU4Culture. Вдячні експертам Igor Chava та Oleksiy Malytskyy з Агенція Туристичних Ініціатив, які поділилися досвідом щодо розвитку туризму та брендингу територій, робочій групі стейкхолдерів, та всім, хто долучився ідеями, критикою, пропозиціями.
Наша мета об'єднати мешканців Рівного навколо промоції культурних та туристичних продуктів міста, перетворити Рівне на хаб культурних заходів, де кожен може знайти свою подію. Будь-хто з рівнян чи мешканців міста може взяти один з проєктів та почати втілювати у своїй організації / закладі / колективі / на своїй сторінці / родині.
Презентація Стратегії промоції PDF: bit.ly/45Z9PUG
Документ Стратегії промоції PDF: bit.ly/3PQtOza
Про Стратегії розвитку культури Рівного до 2030-х років: https://culture-rivne.com.ua/about/strategy
Всі зміни починається з любові до свого міста у якому живеш. Відкривайте своє місто, досліджуйте, змінюйте на краще та розповідайте іншим. Будьте самі амбасадорами та гідами Рівного!
#ПрямуємоРазом #MovingForwardTogether
#майструймо_місто_разом #РівнеКультурне
Створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. За зміст несе відповідальність лише Управління Культури і туризму ВК Рівненської міської ради та ГО Агенція сталого розвитку міста, і він не відображає позиції Європейського Союзу.