Навчальний тренінг «Розробка та реалізація комунікаційної кампанії, вміння самореклами для сектору культури у Рівному»
Як побачити свою цільову аудиторію та створити якісні комунікаційні стратегії у сфері культури
Люди обирають компанії, бренди на основі своїх цінностей та переконань Люди ідуть до людей
Навчальний тренінг «Розробка та реалізація комунікаційної кампанії, вміння самореклами для сектору культури у Рівному» відбувся у межах проєкту Стратегія розвитку культури Рівного.
Тренерка Alina Brandologist про «Маркетинг для закоханих у свою справу». Як слухати потреби та болі своїх відвідувачів, проводити дослідження аудиторії, створювати творчі колаборації та неочікувані культурні події. Практивні кейси та інструменти для створення якісних брендів та вражаючих комунікаційних стратегій у сфері культури. Надихалися цікавими відео кейсами з маркетингу від українських культурних інституцій та команд, зокрема і Рівного
Створено за фінансової підтримки Європейського Союзу. За зміст несе відповідальність лише Управління Культури і туризму ВК Рівненської міської ради та ГО Агенція сталого розвитку міста, і він не відображає позиції Європейського Союзу.
#ПрямуємоРазом #MovingForwardTogether
#майструймо_місто_разом #Рівне #РівнеКультура
Фотографиня - Аня Міщук